loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Microsoft Dynamics CRM Live

Microsoft, wykorzystując sukces rynkowy systemu Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, zaprezentował plan wprowadzenia następnej wersji zestawu produktów Microsoft Dynamics CRM. W jego skład wejdzie nowa oferta oprogramowania udostępnianego w formie usługi, Microsoft Dynamics CRM Live.


Usługa Microsoft CRM Live będzie świadczona i zarządzana przez Microsoft w jego centrach przetwarzania danych Windows Live™. Pozwoli to partnerom szybko i elastycznie zaspokajać potrzeby klientów w zakresie systemów CRM. Wprowadzenie pełnego zakresu produktów Microsoft CRM jest elementem strategii Microsoft związanej z przedsiębiorstwami nazwanej „People-Ready Business”. Nowa usługa Microsoft CRM Live będzie zintegrowana z usługami Microsoft Windows Live oraz Office Live.

Microsoft potwierdził wyjątkowo szybki wzrost poziomu sprzedaży rozwiązania Microsoft Dynamics CRM we wszystkich segmentach rynku i branżach na całym świecie. W ostatnim kwartale na całym świecie przybyło ponad 50 000 nowych użytkowników tego systemu. Obecnie dobiega końca proces wprowadzania na rynek rozwiązania Microsoft CRM w międzynarodowej wersji. W maju pojawiło się ono na rynku chińskim, a w tym kwartale będzie dostępne w Japonii. Na konferencji Worldwide Partner 2006 w Bostonie Microsoft zaprezentował także nowe oprogramowanie o otwartym kodzie źródłowym, przeznaczone do urządzeń przenośnych. Zostanie ono udostępnione w sierpniu tego roku. Microsoft planuje również wydanie nowej wersji oprogramowania integracyjnego, opartego na rozwiązaniu Microsoft BizTalk Server. Pozwoli ono połączyć system Microsoft CRM z aplikacjami ERP i CRM dostarczanymi przez inne firmy, na przykład Siebel, SAP AG i Oracle Corp.

„Wierzymy w możliwości, jakie daje połączenie oprogramowania z usługami. Wprowadzenie na rynek rozwiązania Microsoft Dynamics CRM Live jest jednym z wielu przykładów realizacji naszej wizji w tym zakresie” – powiedział Jacek Chwalisz, Microsoft Dynamics Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft. „Microsoft CRM Live umożliwi korzystanie z naszego najlepszego oprogramowania CRM w postaci usługi, a naszym partnerom stworzy nowe możliwości świadczenia usług zaawansowanych”.

W ostatnim czasie Microsoft Dynamics CRM 3.0 cieszy się dużym zainteresowaniem także w Polsce. Świadczą o tym liczne wdrożenia, m.in. w Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów Eksporterów i Kooperacji oraz Wielkopolskim Klubie Kapitału wykonane przez IT.integro, a także w firmie telekomunikacyjnej Viktel zaimplementowane przez Combidata oraz u producenta mebli LUMAR wykonane przez Doradztwo Gospodarcze SA.

W kwietniu 2006 roku odbyła się w Polsce premiera najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 3.0. W seminariach w Krakowie, Poznaniu i Warszawie uczestniczyło około 500 osób. Podczas konferencji o wdrożeniu Microsoft CRM w Grupie Onet.pl opowiedział Dyrektor Zbigniew Pieńkowski, zwracając uwagę na szczególne cechy Microsoft Dynamics CRM, m.in. zorientowanie na klienta, łatwość obsługi i prosty interfejs, wsparcie pracy zespołowej, integrację z pakietem Microsoft Office i Exchange oraz relatywnie niski koszt zakupu i krótki czas wdrożenia.

Partnerzy firmy Microsoft będą mogli wykorzystać rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Live do szybkiego tworzenia i wdrażania rozwiązań w postaci gotowych pakietów, podobnie jak wersje Microsoft CRM instalowane lokalnie oraz udostępniane w hostingu przez partnerów. Usługa Microsoft CRM Live będzie korzystać z tych samych, sterowanych metadanymi narzędzi konfiguracyjnych, które są używane we wszystkich pozostałych wersjach rozwiązania Microsoft CRM. Partnerzy będą więc mogli przygotować aplikacje w postaci gotowych pakietów, a następnie je wdrażać. Korzystając z rozwiązania Microsoft CRM, partnerzy mogą w dowolnej chwili pomóc każdemu klientowi w wyborze najlepszej opcji wdrożenia. W razie potrzeby klient może zmienić opcję wdrożenia na inną, odpowiednią w danej sytuacji.

Dzięki rozwiązaniu Microsoft Dynamics CRM, klienci uzyskują rozbudowane, oparte na rolach funkcje zarządzania kontaktami z klientem, dostępne dla wszystkich pracowników firmy przez dobrze znane interfejsy Microsoft Office oraz Outlook. Dotyczy to zarówno oprogramowania Microsoft CRM udostępnianego w hostingu przez partnerów, jak i nowej usługi Microsoft Dynamics CRM Live – użytkownicy mogą korzystać z systemu przy użyciu rozbudowanego klienta programu Outlook, przeglądarki internetowej (bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania) oraz szerokiego zakresu urządzeń przenośnych. Nowa usługa Microsoft CRM Live będzie umożliwiać konfigurowanie interfejsu użytkownika w szerokim zakresie, zarówno w warstwie aplikacji, jak i na poziomie bazy danych, bez konieczności wpisywania jakiegokolwiek kodu.

Rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Live ma być wprowadzone na rynek północnoamerykański w drugim kwartale 2007 r. Data premiery w innych regionach świata, w tym także w Polsce nie jest jeszcze znana. Microsoft Dynamics CRM Live będzie oferowany jako zestaw usług, na zasadzie miesięcznego abonamentu. System nie ma żadnych ograniczeń co do liczby obsługiwanych użytkowników, ale jego adresatem są przede wszystkim małe firmy, które nie miały dotychczas możliwości korzystania z elastycznych i ekonomicznych rozwiązań CRM. Programy pilotażowe dające partnerom dostęp do nowej usługi Microsoft CRM Live rozpoczną się w drugiej połowie 2006 r.

Źródło:
www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top