loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM od More7 w Grupie Fakro

FAKRO - drugi na świecie producent okien dachowych o 17 procentowym udziale w rynku globalnym wdrożył i z powodzeniem wykorzystuje system CRM firmy more7 Polska.

 


W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej łącznie ponad 2500 pracowników, wchodzi 5 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce oraz 10 własnych zagranicznych firm dystrybucyjnych (USA, Anglia, Francja, Niemcy, Holandia, Węgry, Rosja, Ukraina, Słowacja, Chiny).

Wdrożenie systemu CRM7 we wszystkich lokalizacjach Grupy Fakro miało na celu stworzenie aktywnej platformy wymiany informacji o kliencie oraz usprawnienie procesów biznesowych zachodzących we wszystkich obszarach związanych z jego obsługą  (m. in. sprzedaż, marketing, obsługa posprzedażowa, szkolenia).

System CRM7 został przygotowany w kilku wersjach językowych z uwagi na geograficzne rozproszenie jego użytkowników.

„Podstawowym wymogiem, stanowiącym równocześnie barierę dla wielu firm oferujących rozwiązania klasy CRM był brak ograniczeń na liczbę użytkowników. Wybraliśmy system CRM7 – m.in z uwagi na ten fakt, co przy naszej skali - kilkuset użytkowników - pozwoliło znacząco obniżyć koszty wdrożenia. Nie bez znaczenia była również możliwość pełnego dostosowania i indywidualizacji rozwiązania” – komentuje Krzysztof Krzysztoń Kierownik IT Grupy Fakro.

more7 Polska od lat specjalizuje się w rozwiązaniach klasy CRM i posiada własny gotowy produkt – system CRM7, w wersjach dostosowanych do wielkości każdej organizacji.

Koszt wdrożenia systemu i koszt jego przyszłej obsługi jest w znacznym stopniu zminimalizowany dzięki wykorzystaniu technologii Open Source. Dzięki tej technologii, a także wykorzystaniu platformy LINUX system CRM7 został uznany za Najlepszy Linuksowy Produkt Roku 2003 w kategorii „Wdrożenie”.

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top