loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Mobilny CRM dla handlowców OSM Sierpc

EuroSoft Poznań wdroży EuroCRM, swoje autorskie rozwiązanie klasy Sales Force Automation (SFA) w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Sierpcu – trzeciej największej spółdzielni mleczarskiej w Polsce. Systemy wspomagania i automatyzacji sprzedaży SFA od dawna uchodzą za skuteczne narzędzie organizacji pracy handlowców.

OSM Sierpc buduje nową serownię i liczy na podwojenie produkcji serów, więc jej kierownictwo postanowiło zawczasu zadbać o nowe narzędzie wspierające pracę działu handlowego.
Automatyzacja procesu sprzedaży oznacza możliwość planowania i lepszą kontrolę pracy handlowców, którzy z kolei za pomocą prostego interfejsu aplikacji mobilnej uzyskują dostęp do zasobów informacji niezbędnych do przyjęcia i rejestracji zamówienia. Handlowiec w terenie na swoim PDA będzie mógł sprawdzić zarówno dostępność produktów, jak i status finansowy klienta (zalegające płatności, zrealizowaną sprzedaż, limit kredytowy). W umówionym czasie łączy się przez GPRS z serwerem firmowym i synchronizuje dane. Kierownictwo działu handlowego może w ten sposób kontrolować aktywność swoich sprzedawców, stopień realizacji planu, a także nadzorować np. kampanie promocyjne.

Wiele firm oferuje rozwiązania klasy SFA, ale Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Sierpcu poszukiwała niezawodnego narzędzia od sprawdzonego dostawcy. Wybór padł na firmę EuroSoft Poznań Sp. z o.o., której oferta okazała się nie tylko korzystna cenowo, ale również najlepiej odpowiadała wymaganiom OSM Sierpc pod kątem przydatności w realizacji krótko i długoterminowej strategii rozwoju firmy. Zarząd firmy uznał, że zastosowanie rozwiązania oferowanego przez Eurosoft daje największą elastyczność adaptacyjną – nie tylko w dużym stopniu usprawni bieżące działanie firmy, ale pozwoli na rozbudowanie systemu w miarę rozwoju i ekspansji firmy.

Nie ukrywam, że przy wyborze systemu mieliśmy na uwadze nie tylko jego możliwości funkcjonalne, ale również branżowe referencje dostawcy, który wdrażał to rozwiązanie w konkurencyjnej firmie Zott, zaliczanej do ścisłej czołówki naszej branży. Oczywiście liczymy, że system EuroCRM usprawni działania naszych przedstawicieli handlowych w terenie, ale równie istotne były dla nas funkcje kontrolne systemu i jego możliwości analityczne – chcemy usprawnić analizę sprzedaży pod kątem najlepszych wyrobów, klientów i obszarów sprzedaży – mówi Rafał Kowalski, kierownik działu handlu i marketingu w OSM Sierpc.

Cieszymy się, że EuroCRM staje się pomału standardem w branży mleczarskiej, która docenia przydatność rozwiązań klasy SFA na bardzo konkurencyjnym rynku. Niewątpliwie do wyboru naszego oprogramowania przez innowacyjne firmy z tej branży przyczynia się elastyczność naszego rozwiązania SFA, które łatwo integruje się z różnymi systemami sprzedaży. Ma też ono spory potencjał rozwoju − przykładowo handlowcy mogą też korzystać z informacji w zakresie tzw. miękkiego CRM, czyli upodobań swoich klientów i na tej podstawie budować z nimi odpowiednie relacje. Mimo że EuroCRM jest systemem konfigurowalnym i można go dostosować do specyficznych wymagań firmy, implementacja tego rozwiązania jest stosunkowo prosta i niektóre projekty jesteśmy w stanie zamknąć w ciągu miesiąca – mówi Maciej Pluta, dyr. konsultingu SAP w Eurosoft Poznań sp. z o.o.

System EuroCRM ma zacząć funkcjonować w OSM Sierpc z początkiem 2007 roku.

Źródło: www.eurosoft.poznan.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top