loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM dla doradców HR

 Fild.NET zakończył wdrożenie systemu CRM w firmie Extended Disc Polska, zajmującej się doradztwem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.


Celem wdrożenia było usprawnienie działania działów sprzedaży i obsługi klienta przez stworzenie jednej, wspólnej bazy klientów obecnych i potencjalnych. Wdrożenie miało także zapewnić menadżerom Extended Disc Polska dostęp do czytelnej informacji o projektach sprzedażowych realizowanych przez konsultantów.

Fild.NET – który specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów biznesowych dużych i średnich firm w oparciu o oprogramowanie Microsoft - zrealizował postawione cele wdrażając w Extended Disc Polska system Microsoft CRM 3.0. Cały projekt zajął jedynie 2 tygodnie, co było możliwe dzięki temu, że nie trzeba było wykonywać żadnych dodatkowych prac programistycznych, a jedynie odpowiednio skonfigurować standardowe funkcje CRM-a Microsoft.

„Na nasze potrzeby w systemie CRM został stworzony 4-etapowy proces sprzedaży, który oparto o najlepsze praktyki stosowane w firmie, opracowane w centrali Extended Disc w Finlandii. Została także stworzona jedna wspólna baza danych – zawierająca dane kontaktowe przedstawicieli obecnych i potencjalnych klientów, a także firm z nami współpracujących. CRM zawiera także informacje o wszystkich działaniach sprzedażowych, jednocześnie udostępniając nam narzędzia analityczne, które pozwalają prognozować wysokość sprzedaży. Możliwe obszary analizy to np.: poziom sprzedaży różnych usług, wyniki poszczególnych konsultantów, najbardziej efektywny kanał sprzedaży itp.” - omawia zalety z wdrożenia systemu Romeo Grzębowski, Prezes Zarządu Extended Disc Polska.

Z CRM-a można korzystać przez dowolną przeglądarkę internetową - w biurze lub poza biurem (połączenie jest realizowane przez zabezpieczoną sieć VPN – Virtual Private Network). System został także w pełni zintegrowany z programem pocztowym Microsoft Office Outlook 2007.

„To doskonale znane wszystkim naszym pracownikom środowisko pracy umożliwiło nam naprawdę bardzo szybkie nauczenie się nowego narzędzia. W zasadzie miesiąc po rozpoczęciu wdrożenia mieliśmy już w pełni działający i używany przez wszystkich uprawnionych pracowników system CRM” - dodaje Romeo Grzębowski.

Extended Disc Polska to firma doradcza, która pomaga organizacjom w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Firma oferuje zarówno usługi konsultingowe (w takich obszarach, jak np. doskonalenie procesów rekrutacyjnych, zarządzanie talentami, rozwój zespołów, badanie zaangażowania pracowników itp.), jak i narzędzia diagnostyczne wspomagające działania HR. Klientami Extended Disc są m.in.: Adecco, Commercial Union, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, TBWA Communication Group, Netto, czy BNI Polska. Extended Disc Polska należy do międzynarodowej grupy działającej w ponad 40 krajach, z centralą w Finlandii. Firma jest partnerem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

Źródło: www.fild.net

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top