loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Comarch Loyalty Management w Alma Market

 Comarch Loyalty Management, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i funkcjonalnie systemów do obsługi programów lojalnościowych na świecie, został wdrożony w sieci delikatesów Alma. Zapewni on wsparcie realizacji prestiżowego programu lojalnościowego - Klubu Konesera, który skierowany jest do najlepszych klientów sieci.


- Wdrożenie w Alma Market SA było pierwszą krajową realizacją najnowszej wersji Comarch Loyalty Management. Po sukcesach projektów Comarch w Rosji i zachodniej Europie nadszedł czas na wdrożenie w Polsce - mówi Marcin Kościak, Dyrektor Działu Konsultingu Programów Lojalnościowych, Comarch SA. - Jestem przekonany, że udostępnienie najnowszych technologii tak prężnej firmie jak Alma Market SA przyczyni się do dynamicznego wzrostu tego polskiego lidera w kategorii delikatesów luksusowych. Teraz pozostaje trzymać kciuki za powodzenie programu i ciepłe przyjęcie przez klientów sieci Alma. Zapewniam, że już niebawem poinformujemy o kolejnych wdrożeniach Comarch Loyalty Management i innych z bogatego portfolio produktów z rodziny Customer Management.

- Koncepcja programu lojalnościowego opracowanego przez Alma Market jest zdecydowanie bardziej wyrafinowana, niż w przypadku innych rozwiązań proponowanych obecnie na rynku – mówi Ivo Makówka, Dyrektor Marketingu Alma Market SA. Koncentrujemy się na bardzo wymagającej grupie docelowej, zatem zestaw narzędzi wykorzystanych do stworzenia tego rozwiązania musi spełniać najwyższe standardy. Zainteresowanie członkostwem w Klubie Konesera już teraz jest bardzo duże i liczymy, że wkrótce, bazując na stworzonej bazie danych dotyczących naszych klientów, będziemy mogli wykorzystać pełne spektrum możliwości, jakie oferuje system wdrożony w sieci delikatesów Alma.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top