loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Oracle liderem CRM w Europie Zachodniej

 W swoim najnowszym raporcie „Western Europe CRM Applications Competitive Analysis 2007” firma IDC podaje, że Oracle jest największym zachodnioeuropejskim dostawcą systemów do zarządzania kontaktami z klientem (Customer Relationship ManagementCRM). Według raportu firma Oracle miała w 2006 r. 15-procentowy udział w zachodnioeuropejskim rynku tych aplikacji, o wartości 2,2 mld EUR. W badaniach oceniano największych dostawców systemów CRM w różnych kategoriach — z podziałem na kraje, zakresy funkcjonalności, wielkość klientów i oferowane modele wdrażania.


Bo Lykkegaard, kierownik programu European Enterprise Applications w IDC, powiedział: „IDC przewiduje, że w 2007 r. firma Oracle zwiększy swoje przychody z aplikacji CRM, głównie z powodu dużego zapotrzebowania na jej produkty z serii Siebel, zwłaszcza w usługach finansowych, CPG i sektorze publicznym. W przyszłości Oracle planuje także zwiększenie sprzedaży wersji hostowanej Siebel CRM On Demand w Europie wykorzystując do tego telesprzedaż, specjalistów presales oraz wyspecjalizowanych lokalnych przedstawicieli”*. Według raportu, w 2006 r. w całej Europie Zachodniej przychody związane z marketingiem aplikacji CRM wzrosły ogółem o 14%, natomiast z aplikacji wspomagających sprzedaż o 10%, z aplikacji do obsługi centrów kontaktów z klientami o 4%. Jeśli chodzi aplikacje branżowe, firma Oracle zwiększyła przychody z systemów CRM dla branży produkcyjnej, usług finansowych i obsługi klientów.

„Biorąc pod uwagę silną konkurencję na europejskim rynku CRM można powiedzieć, że Oracle zawdzięcza pozycję lidera zaangażowaniu w dostarczanie firmom dobrych, innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają im lepsze zaspokajanie potrzeb klientów” — powiedział Loïc le Guisquet, wiceprezes działu CRM w Oracle EMEA. „Z naszego doświadczenia wynika, że firmy zamierzające inwestować w CRM biorą pod uwagę wiele czynników zanim zdecydują się na określonego dostawcę: technologię, plan wdrożenia i opcje wdrażania. Doskonalimy się we wszystkich tych dziedzinach — dzięki temu jesteśmy liderem branży w Europie Zachodniej”.

Produkty CRM firmy Oracle pokrywają cały zakres funkcji CRM: od sprzedaży, marketingu i handlu elektronicznego, po obsługę klienta, wielokanałowe interakcje i analizę. Rozwiązania Oracle CRM, z których korzysta już przeszło 4,6 mln użytkowników, obejmują produkty Siebel CRM, Siebel On Demand, JD Edwards EnterpriseOne, PeopleSoft Enterprise CRM, Contact Center Anywhere i Oracle E-Business Suite.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top