loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

PKB w lpeszych relacjach klientami dzięki CRM

Wdrożony system CRM wspiera Kancelarię w pozyskiwaniu nowych i sprawnej obsłudze dotychczasowych klientów oraz efektywnym zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych.
Polska Kancelaria Brokerska specjalizuje się w zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych. Oferuje usługi doradztwa, planowania i analiz w zakresie prowadzonej działalności, profesjonalne szkolenia, a także bieżący nadzór nad zawartymi umowami ubezpieczenia, negocjacje najkorzystniejszych warunków oraz pomoc w procesie likwidacji szkód (w tym doradztwo prawne). Sytuacja na rynku finansowym oraz renoma firmy przyczyniają się do dynamicznego wzrostu liczby klientów Kancelarii. W związku z tym, poszukiwano rozwiązania, które umożliwiłoby jej zwiększenie efektywności działań, pozwalając jednocześnie na zachowanie wysokiego poziomu świadczonych usług.

Po długich analizach rynku rozwiązań klasy CRM, zarząd firmy zadecydował o implementacji Microsoft Dynamics CRM w wersji cloud computing. System okazał się najbardziej elastycznym i perspektywicznym rozwiązaniem, co w przypadku Polskiej Kancelarii Brokerskiej miało ogromne znaczenie, gdyż od samego początku planowane było rozbudowanie platformy o aplikacje dedykowane.
Rok poszukiwań, wiele miesięcy testów, spotkań z dostawcami rozwiązań – poświęciliśmy dużo czasu, aby dokonać wyboru właściwego systemu CRM. Ostatecznie nasz wybór padł na Microsoft Dynamics CRM w technologii cloud computing. Implementacji dokonała firma SaaS Solutions, która wdrożyła szereg funkcjonalności, pozwalających na lepszą obsługę naszych klientów i integrację z naszymi systemami. Implementacja rozwiązania zajęła 4 miesiące. – mówi Paweł Janczak, Prezes Zarządu Polskiej Kancelarii Brokerskiej.
Za pomocą Microsoft Dynamics CRM Online Polska Kancelaria Brokerska planowała zintegrować najważniejsze obszary działania i tym samym uzyskać lepszą kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie. Ponadto celem wdrożenia było usprawnienie współpracy z klientami i ubezpieczycielami. Aplikacja opracowana specjalnie na potrzeby firmy automatyzuje proces rozliczania się z ubezpieczycielami oraz naliczanie prowizji dla handlowców, a także gromadzi dane o nabytych przez klientów polisach, przedmiotach ubezpieczeń, zgłoszonych szkodach i procesach ich likwidacji, zapewniając lepszą kontrolę procesów. Dostęp do tych danych za pośrednictwem zintegrowanego z aplikacją portalu, opracowanego w technologii ASP.NET, ma też ok. 2000 klientów firmy, którzy w każdej chwili mogą sprawdzić wysokość swojego rachunku ubezpieczeniowego, przejrzeć warunki umów czy śledzić proces wypłaty odszkodowań.

Polska Kancelaria Brokerska czerpie liczne korzyści z narzędzi analitycznych dostępnych na platformie Microsoft Dynamics CRM Online, dzięki którym może śledzić efektywność poszczególnych działań i pracowników, lepiej dopasowywać ofertę do oczekiwań klientów, przewidywać skutki podejmowanych aktywności, prognozować sprzedaż określonych produktów w poszczególnych segmentach, a przede wszystkim dopasowywać strategię firmy do zmieniających się oczekiwań klientów i transformacji na rynku ubezpieczeń.

Microsoft Dynamics CRM wspiera pracowników Kancelarii w codziennych obowiązkach – tym bardziej, że z aplikacji można korzystać za pośrednictwem dowolnego urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu, takiego jak tablet, smartfon czy laptop.
Bardzo często pracujemy poza biurem. Wdrożony system umożliwił nam dostęp do ważnych informacji poza jego obrębem za pomocą mobilnych urządzeń – tabletu, laptopa czy smartfona. Co więcej, system pozwolił na integrację obszarów działania firmy, takich jak likwidacja szkód, sprzedaż, księgowość, ofertowanie, prognozowanie, rozliczanie pracowników oraz na integrację z już działającymi u nas systemami. – dodaje Andrzej Ziemichód, Dyrektor Handlowy, Polska Kancelaria Brokerska.
Narzędzia umożliwiające segmentację klientów, poszczególnych produktów i usług według dowolnego kryterium, pozwalają błyskawicznie wysortować najodpowiedniejsze oferty i zaproponować je wybranej grupie potencjalnych nabywców, maksymalizując w ten sposób okazje sprzedażowe. Zaawansowane funkcjonalności kalendarza przypominają pracownikom o ważnych terminach, dzięki czemu wszystkie zadania wykonywane są terminowo. Co więcej, aplikacja automatyzuje też szereg czasochłonnych formalności, dzięki czemu pracownicy mogą poświęcić więcej uwagi swoim klientom, wzmacniając w ten sposób wizerunek Kancelarii jako godnego zaufania partnera, dla którego dbanie o interesy klientów jest absolutnym priorytetem.
Wykorzystując CRM Online osiągnęliśmy już takie cele jak wzrost satysfakcji klienta oraz uporządkowanie pracy w naszej Kancelarii. Chcemy dalej osiągać takie efekty, jak m. in. wzrost wydajności pracy o 30%, skrócenie czasu ofertowania o 50%, zwiększenie przełożenia szans sprzedaży na faktyczną sprzedaż o 30%, wzrost zyskowności poprzez selekcję klientów nierentownych oraz dalsze podnoszenie poziomu zadowolenia naszych klientów. – podsumowuje Paweł Janczak, Prezes Zarządu, Polska Kancelaria Brokerska.
Kancelaria ma w planach dalszy rozwój systemu, m.in. implementację rozwiązań raportujących, narzędzi wspierających kadrę menedżerską oraz modułu obsługującego bezpośrednią sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top