loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

iphone, ipad - CRMpad od update software

Firma update software opracowała nową aplikację na Apple iPad, która umożliwia mobilne administrowanie danych klientów, a także zarządzanie kontaktami, zadaniami i umowami. Zaprojektowana od podstaw aplikacja update CRMpad jako pierwsza w pełni wykorzystuje potencjał tego popularnego tabletu, jako podręcznego urządzenia CRM. update CRMpad działa na bazie systemu CRM update.seven, który zdalnie udostępnia swoje procesy umożliwiające zarządzanie danymi klientów, kontraktami, potencjalnymi szansami handlowymi, zadaniami, zamówieniami czy zgłoszeniami serwisowymi.
Wygoda iPada, funkcjonalność update.seven

Aplikację zaprojektowano i opracowano specjalnie z myślą o iPadach. Łączy ona zalety znanego już rozwiązania CRM z łatwą i intuicyjną obsługą tych urządzeń. update CRMpad działa na bazie systemu update.seven, który udostępnia specyficzne dla danego przedsiębiorstwa procesy CRM.

Firma update dostosowała nową aplikację update CRMpad do zadań, z jakimi ma do czynienia każdy specjalista w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Gwarantuje ona łatwy dostęp do potrzebnych informacji i baz danych, co pozwala użytkownikom w optymalny sposób obsługiwać klientów poza biurem. Aplikacja ma przejrzystą, łatwo modyfikowalną konsolę, dzięki której planowanie dnia i wszystkich spotkań jest niezwykle proste. Kontekstowa nawigacja zapewnia intuicyjną obsługę i szybki dostęp do danych klienta.
Aplikację firmy update cechuje bardzo prosta obsługa. Doskonale sprawdza się podczas prezentacji produktów, przy przygotowaniu spotkania i jego dokumentacji, realizacji zgłoszenia serwisowego czy też sprawdzaniu statusu umów. Ponadto update CRMpad ma istotną przewagę nad oprogramowaniem opartym na przeglądarce: wszystkie potrzebne dane CRM są dostępne także offline – twierdzi Katarzyna Czernikier, Account Manager ISI Poland z update CRM.
Obsługa technologii GPS – większa efektywność działań

System GPS i integracja z serwisem Google Maps dają szansę optymalnego planowania dnia pracy, a także pełnej kontroli nad mobilnym pracownikiem i jego klientami. Aplikacja na iPadzie nie tylko umożliwia przygotowywanie spotkań w pełnym zakresie, lecz także pozwala na miejscu przetwarzać dane klienta, a następnie jednym dotknięciem udostępniać je w systemie centrali. Ponadto, użytkownicy update CRMpad mają możliwość wprowadzania krótkoterminowych zmian w kalendarzu spotkań. Dzięki zintegrowanej przeglądarce potrzebne dokumenty mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji w formatach pdf, ppt, xls, doc oraz jako zdjęcia lub materiały wideo.
Co więcej, update CRMpad umożliwia łatwe rejestrowanie ciągu zdarzeń i wprowadzanie umów ze wszystkimi odpowiednimi paragrafami, cenami, rabatami i funkcjami koszyka zamówień. Pozwala to wprowadzać zamówienia bezpośrednio z siedziby klienta i znacznie skrócić czas realizacji dostaw. iPad umożliwia także szybkie opracowanie wyników wizyty i organizację kolejnych spotkań. Aplikacja ogranicza zadania administracyjne do absolutnego minimum – dodaje Katarzyna Czernikier z update CRM.
update CRMpad działa na wszystkich modelach iPada z systemem iOS 5.0 lub nowszym. Transmisja danych do centralnego systemu CRM update.seven (Service Pack 8) odbywa się przez połączenie 3G lub WiFi.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top