loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Polscy specjaliści szkolą managerów z Indii

MakoLab SA realuzuje wdrożenie autorskiego rozwiązania Lead Management Tool (LMT) dla oddziału koncernu w Indiach. Jednym z etapów zlecenia było szkolenie dla managerów zarządzających regionalnymi sieciami sprzedaży samochodów Renault.
Lead Management Tool to webowe rozwiązanie klasy CRM służące do zbierania, analizy, procesowania i redystrybucji leadów (kontaktów handlowych) pochodzących z różnego rodzaju form komunikacji z klientem (akcje promocyjne, formularze kontaktowe na stronie internetowej czy działalność call center). LMT to narzędzie dedykowane przede wszystkim pracownikom działów sprzedaży, którzy w łatwy sposób mogą zarządzać zapytaniami wysyłanymi przez zainteresowanych klientów.

Szkolenie było ostatnim etapem wdrożenia realizowanego na rzecz oddziału Renault w Indiach. Wcześniej z poziomu centrali MakoLab przeprowadzona została konfiguracja całego systemu oraz import bazy kontaktów z dotychczas wykorzystywanego przez lokalny oddział narzędzia. Warsztaty zostały przeprowadzone w siedzibie Renault India w Chennai (Madras) przez specjalistów MakoLab SA. Szkolenie obejmowało przede wszystkim ćwiczenia praktyczne, których celem było zapoznanie z nowym narzędziem pracowników szczebla managerskiego oraz agencji obsługującej oddział.
Szkolenia dotyczące wdrażanych narzędzi prowadzone w siedzibie Klienta są naszą standardową procedurą. Pracownicy, którzy będą z nich korzystać muszą poznać nowe rozwiązania oraz zrozumieć korzyści, jakie niosą dla ich codziennej pracy. Ważne jest to, aby szkolenie odbywało się w siedzibie firmy, i aby operować przykładami jak najbardziej zbliżonymi do specyfiki danego kraju. Specjaliści MakoLab realizują ten etap nawet w najbardziej oddalonych lokalizacjach. W przypadku wdrożenia LMT w Renault India ćwiczenia praktyczne okazały się niezwykle przydatne z racji na uruchomioną równolegle z nowym systemem intensywną akcją marketingową, która spowodowała znaczny wzrost wolumenu leadów wymagających natychmiastowego procesowania – powiedział Wojciech Zieliński, prezes zarządu MakoLab SA.
Źródło: Makolab

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top