5àSec Polska odzyskała kontrolę nad rosnącą bazą danych dzięki Sage Symfonia ERP
sageOd początku sieć korzystała z rozwiązań firmy Sage. Po przejęciu spółki Ideal Polska w 2005 roku, połączone firmy potrzebowały dodatkowych narzędzi usprawniających pracę w obszarze finansowo-księgowym i kadrowo-płacowym. Po integracji firm, w 5àSec zaczęła spadać efektywność operacyjna w dziale kadr oraz finansów i księgowości. Związane to było z koniecznością przetwarzania coraz większej ilości danych.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
5àSec to jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce sieci pralni ekspresowych. Firma powstała w 1968 roku we Francji i obecnie ma swoje przedstawicielstwa w ponad 30 krajach. Łącznie na świecie posiada 1500 punktów pralniczych. Krajowy oddział 5àSec Polska powstał w 1999 roku i obecnie stanowi sieć ponad 70 punktów własnych i pięć franczyzowych, zatrudnia łącznie ponad 350 osób.

Nowe rozwiązanie miało sprostać zarządzaniu zwiększoną ilością danych finansowo-księgowych, a przy tym umożliwiać automatyzację raportowania i pozwolić nam zredukować ilość czasu, jaką poświęcano na wykonywanie wielu powtarzalnych czynności księgowych. – mówi Ewa Jagiełło, główna księgowa 5àSec.


Rozwiązanie

Dzięki dobrym doświadczeniom ze współpracy z Sage oraz zadowoleniu z elastyczności systemu Sage Symfonia, firma zdecydowała się na jego rozszerzenie. Podjęto decyzję o wykorzystaniu wersji przeznaczonej do prowadzenia większych firm – systemu Sage Symfonia ERP.

Byliśmy zadowoleni z działania poprzednio wykorzystywanych rozwiązań Sage. Do Sage Symfonii ERP przekonały nas nowe funkcjonalności. System zapewnia pełne bezpieczeństwo, wysoką wydajność, możliwość dostosowania aplikacji do naszych indywidualnych potrzeb oraz tworzenie dodatkowych raportów i zestawień. – mówi Ewa Jagiełło, główna księgowa 5àSec.


Wynik

Dzięki wdrożeniu Sage Symfonia ERP firma zwiększyła efektywność pracy oraz uzyskała szybki, bezpośredni dostęp do szczegółowych i aktualnych informacji zarządczych. Wdrożenie objęło szereg modułów systemu, m.in. Finanse i Księgowość, Handel, Środki Trwałe, a także aplikacje Analizy Finansowe, Kadry i Płace. Wdrożone rozwiązania usprawniły pracę nie tylko w centrali, ale również we wszystkich placówkach firmy w Polsce.

Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top