Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

itcube logoW lipcu 2008 roku rozpoczęło się wdrożenie oprogramowania ITCube CRM w firmie HUCK Polska Sp. z o.o.. Głównym celem wdrożenia było stworzenie jednego, spójnego systemu informatycznego gromadzącego informacje o potencjalnych i obecnych klientach firmy. Do tej pory dane o kontrahentach były przechowywane w różnych miejscach takich jak program handlowy czy arkusze kalkulacyjne używane przez handlowców. Uporządkowania tych wszystkich informacji podjęła się firma ITCube Software wdrażając jednocześnie swoje autorskie oprogramowanie ITCube CRM.

W firmach obsługujących dziesiątki, a nawet setki tysięcy klientów punkty styku firmy z jej klientami wymagają zaawansowanych rozwiązań informatycznych wspomagających komunikację. Takim narzędziem jest Centrum Obsługi Klienta (Customer Interaction Center, ang. CIC) dostępne w SAP CRM.

W ciągu miesiąca zakończyło się wdrożenie w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń, firmie zajmującej się m. in. sprzedażą i serwisem specjalistycznego oprogramowania oraz dystrybucją fachowej literatury informatycznej.

itcube logoW listopadzie 2008 zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w warszawskiej firmie Accuro-Sumer sp. z o. o.. ICsolutions przekazało do użytkowania aplikację w następującej konfiguracji: CRM, MAIL, PROJEKTY, SERWIS, RAPORTY CR, FAX, Integracja z systemem Symfonia Premium. Z systemu ITCube aktualnie korzysta 15 użytkowników. Oprogramowanie klasy CRM miało przede wszystkim za zadanie usprawnić obieg informacji w firmie, przyspieszyć przygotowywanie ofert oraz zapanować nad tworzeniem harmonogramów wizyt handlowych.

Zgodnie z ogólnie panującym przekonaniem tylko połowa inwestycji marketingowych jest efektywna. Problem w tym, że bardzo trudno jest ocenić, która i kiedy. W Kompanii Piwowarskiej uruchomiono rozwiązanie systemowe, którego zadaniem jest pomoc w odnajdywaniu tej połowy.

CRM w tornistrze

Wydawnictwo Nowa Era powstało 15 lat temu i było jedną z pierwszych oficyn edukacyjnych w Polsce. Dzisiaj jest wiceliderem na tym rynku, posiadającym kompleksową i nowoczesną ofertę obejmującą wszystkie przedmioty i etapy kształcenia. Uzupełnia ją największa w Polsce oferta kartograficzna oraz oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą.

SAP SRM - strategiczn rola procesów zakupowych

Zakupy jako obszar działalności przedsiębiorstwa od kilku lat konsekwentnie nabierają znaczenia i stają się równoprawną częścią nowoczesnej organizacji. Ich efektywność można zwiększyć dzięki systemowi SAP SRM.

Największy projekt SAP CRM

 Ponad dwa lata prac, dziesiątki zaangażowanych osób, pięć zakładów produkcyjnych i kilkanaście spółek handlowych, przeszło 1300 użytkowników, wiele funkcjonalności wdrażanych pierwszy raz w Polsce. I jeden cel – optymalizacja obsługi klientów.

Historia pewnego CRM

 Informatyczne systemy CRM pojawiły się na rynku kilka lat temu, a niektóre z pierwszych wdrożeń w dużych korporacjach zakończyły się mniej lub bardziej spektakularnymi porażkami. Przyczyną niepowodzeń zazwyczaj było niepełne dostosowanie procedur biznesowych wewnątrz firmy-klienta do wymagań wdrażanego systemu informatycznego.

Yakudo stawia na ITCube CRM

 Z początkiem lutego 2007 roku ICsolutions rozpoczęła prace związane z wdrożeniem systemu ITCube CRM w firmie YAKUDO PLUS Sp. z o.o. Proces wdrożenia rozpoczął się od analizy poświęconej wymaganiom stawianym przed systemem klasy CRM.

Profit CRM w TransCom International

AC software - producent systemu CRMFirma Ac.Software zakończyła pomyślnie wdrożenia własnego oprogramowania „Platforma Zarządzania – pakiet Profit CRM” w ostatnim z 15 pilotowych przedsiębiorstw. Przypadek TransCom Int. był dosyć szczególny, gdyż działa na specyficznym rynku urządzeń kontrolno-pomiarowych, służących do identyfikacji środków odurzających, takich jak alkohol, narkotyki itp.

CRM7 w JAS FBG S.A.

Charakterystyczną cechą wdrożenia systemu CRM7 jest całościowe podejście do zagadnień zarządzania relacjami z klientem. Implementacja systemu umiejscawia CRM na tle całości procesów biznesowych zachodzących w firmie i jej otoczeniu.

IT Cube CRM w Romwit Polska Sp. z o.o.

Na początku marca zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w poznańskiej firmie ROMWIT POLSKA Sp. z o.o.. Do użytku przekazano następujące moduły aplikacji: CRM, MAIL, PROJEKTY, RAPORTY, FORMULARZE, SMS, EKSTRANET.

 

IP SYSTEM CONTROL wybiera dedykowane rozwiązanie CRM7

Jak zwiększyć swoją konkurencyjność na coraz bardziej nasyconych rynkach z jakimi mamy obecnie do czynienia? Jak uzyskać odpowiedź dlaczego klienci wybierają nasze produkty lub usługi i jak te atrybuty wykorzystać do zwiększenia sprzedaży, zwiększenia obrotów i zwiększenia zysku firmy? Takie pytania zadaje sobie coraz więcej menadżerów. Podobne kwestie były częstym tematem rozmów kadry zarządzającej firmy IP System Control z Poznania. Po przeanalizowaniu dostępnych gotowych produktów okazało się jednak, że żaden z nich nie spełniał wymagań. Problemy rozwiązał dedykowany system CRM (ang. Customer Relationship Management) dostarczony przez firmę more7 Polska Sp. z o.o.

Back to top