Analizy predykcyjne łatwięsze dzięki rozwiązaniom SAP

Używamy rozwiązań SAP do analityki biznesowej, a wdrożenie SAP HANA przyniosło nam w tym zakresie wymierne korzyści — powiedział Luca Baccarini, dyrektor ds. informatycznych w firmie CIR Food. „Obecnie potrzebujemy narzędzi do dokładniejszego przewidywania fluktuacji popytu i zachowań klientów. Pozwoli nam to optymalizować cykl sprzedaży oraz lepiej przydzielać pracowników do poszczególnych zadań. Dlatego wybraliśmy rozwiązanie SAP Predictive Analysis, które umożliwia osiągnięcie tych celów w sposób prosty i zintegrowany. Spodziewamy się, że połączenie narzędzi do analiz predykcyjnych z platformą SAP HANA usprawni proces decyzyjny i umożliwi nam lepszą obsługę klientów.SAP Predictive Analysis zapewnia:
- ntuicyjne, łatwe w użyciu środowisko do projektowania modeli predykcyjnych
- możliwość pobierania i przetwarzania danych oraz wizualizowania wyników przy użyciu wbudowanego oprogramowania SAP® Visual Intelligence
- szybką analizę predykcyjną, rozszerzony zakres danych oraz udoskonaloną ocenę modeli dzięki wykorzystaniu biblioteki analiz predykcyjnych, wbudowanej w SAP HANA
- zgodność operacyjną języka R z platformą SAP HANA, co umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcji statystycznych dostępnych w ramach jednego z najpopularniejszych na świecie projektów open source.
Nad dalszym wprowadzaniem innowacji w zakresie analizy predyktywnej SAP będzie współpracował z firmą Cognilytics, która jest liderem w dziedzinie rozwiązań ułatwiających przedsiębiorstwom wykorzystanie wartości danych jako strategicznego zasobu. Prace będą prowadzone przy zastosowaniu rozwiązań, tworzonych przez ekspercki zespół statystyków i specjalistów od systemów uczących się (machine learning).
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że współpracujemy z SAP w dziedzinie analizy predykcyjnej — powiedział Gary Gauba, przewodniczący rady nadzorczej i dyrektor generalny firmy Cognilytics. Analiza predykcyjna umożliwia organizacjom podjęcie dalszych logicznych kroków na drodze od inteligentnej analizy danych, tak, aby mogły lepiej przewidywać zachowania biznesu i klientów, i podejmować działania w oparciu o pogłębioną wiedzę.Źródło: www.sap.pl