ORACLEPrzedsiębiorstwo Marketing Investment Group SA (MIG) zdecydowało się na zakup rozwiązania Oracle Retail Merchandise Financial Planning. MIG dostarcza obecnie klientom produkty znanych marek w ponad 300 sklepach tradycyjnych i 5 internetowych, za pośrednictwem własnej sieci detalicznej.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
MIG efektywnie zarządza coraz większą siecią, która obejmuje ponad 100 salonów Sizeer, 150 sklepów 50 style oraz salony takich marek jak Timberland, Symbiosis, Umbro i up8. Firma dynamicznie się rozwija poprzez ekspansję i otwieranie nowych sklepów na nowych rynkach, ale wciąż używa niespójnych, ręcznie obsługiwanych arkuszy kalkulacyjnych. Potrzebuje więc zintegrowanego systemu planowania, który pozwoli jej ujednolicić procesy i obsługę klientów. Dzięki rozwiązaniu Oracle Retail, Marketing Investment Group będzie mógł działać według spójnego, iteracyjnego planu, z jednym źródłem danych dla całego przedsiębiorstwa.
Aby kontynuować wzrost potrzebowaliśmy rozwiązania, które umożliwia bardziej szczegółowe planowanie zakupów, przyspieszenie procesu zakupu i oparcie go na większej ilości danych, jak również zmniejszenie poziomu zapasów w trakcie przyjmowania nowych kolekcji ― powiedział Krzysztof Nitsch, dyrektor ds. operacyjnych i członek zarządu firmy Marketing Investment Group. Gdy wdrożymy rozwiązanie Oracle Retail, nasi handlowcy i planiści zyskają narzędzie, które dzięki dobrej widoczności poziomu zapasów pozwoli im efektywniej zarządzać magazynem z uwzględnieniem zmian sezonowych.
Firma Marketing Investment Group cały czas się rozwija, a zapasy w coraz większym stopniu decydują o jej sukcesach i osiąganych marżach ― powiedział Ray Carlin, wiceprezes Oracle i dyrektor generalny Oracle Retail. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy świętować sukcesy wspólnie z firmami Marketing Investment Group i Pronos.
Oracle Retail nawiązał współpracę z firmą partnerską Pronos, aby wdrożyć system zlokalizowany, lecz z wykorzystaniem globalnych doświadczeń. Pronos wnosi w ten projekt unikatowe kompetencje w zakresie planowania w sektorze odzieżowym, w szczególności uproszczony i przyspieszony model dostaw.
Nawiązaliśmy współpracę z Marketing Investment Group, aby wdrożyć rozwiązanie, które umożliwi całej firmie pracę w sposób spójny i ustrukturyzowany. Oracle Retail ułatwi zarządzanie bieżącymi celami poprzez prewencyjne monitorowanie wyników działalności, co pozwoli zwiększyć widoczność, a tym samym produktywność ― powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezes firmy Pronos.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top