Moduł V-Desk wspiera system Ocen Pracowniczych w MPWiK

Współczesnym systemom zarządzania informacjami wewnątrz firmy stawia się coraz więcej wymagań. Aktualnie moduły workflow oferują znacznie szerszy zakres funkcjonalny niż kilka lat temu. Obecnie nie wystarczy już moduł związany z ewidencją korespondencji dający dostęp do dokumentów archiwalnych. Firmy poszukują kompleksowych narzędzi umożliwiających zarządzanie nieograniczoną ilością procesów biznesowych, posiadających także przykładowo moduł zarządzania projektami, moduł CRM czy moduł Intranet.


 
Do takich wielozadaniowych rozwiązań DMS|workflow zaliczyć można między innymi system V-Desk oferowany przez poznańską firmę PrimeSoft Polska. Niezwykle ciekawy okazał się dla nas ostatni projekt zrealizowany przez wspomnianą firmę, która zaimplementowała moduł Ocen Pracowniczych oraz moduł Zarządzania Celami w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie. Wdrożenie specjalnie zaprojektowanego rozwiązania w MPWiK to doskonały przykład na to, że system V-Desk znajduje zastosowanie 
w wielu zróżnicowanych obszarach biznesowych i obsługuje różnego typu procesy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem.

Wdrożony przez firmę PrimeSoft Polska moduł służący do przeprowadzania Ocen Pracowniczych 
i Zarządzania Celami spełnia określone przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji wymagania systemowe oraz funkcjonalne. Uszyte na miarę narzędzie jest niezależnym modułem platformy V-Desk, która została zaimplementowana w MPWiK w 2010 roku w obszarze obsługi procesu elektronicznego obiegu faktur. Dodatkowo, jest ono zintegrowane ze wszystkimi komponentami systemu V-Desk wdrożonymi w trakcie dotychczasowej współpracy PrimeSoft Polska z MPWiK.

Implementacja nowego modułu przyczyni się do optymalizacji procedur w ramach Systemu Ocen Pracowniczych. Przygotowane i udostępnione zostały między innymi takie funkcjonalności jak: tworzenie formularzy ocen, tworzenie i aktualizacja arkuszy celów, analiza stopnia realizacji celów, generowanie automatycznych raportów. Z wdrożonego modułu V-Desk korzystać będzie 330 osób oceniających i około 2000 pracowników ocenianych.

Do obowiązków Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie należy zaopatrzenie w wodę mieszkańców stolicy i odprowadzanie ścieków. Ponadto spółka wykonuje szereg zadań inwestycyjnych w zakresie poprawy gospodarki wodno-ściekowej.

Źródło: Primesoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top