Primesoft Polska podpowiada, jak zoptymalizować proces obsługi wniosków urlopowych

primesoftpolskaCo roku w firmach w okresie wakacji pojawia się ten sam scenariusz – zamieszanie związane 
z obsługą wniosków urlopowych. Stosy podań o urlop zalegają na biurkach przełożonych, nierzadko w wyniku panującego chaosu zawieruszają się, przez co zostają przeoczone przez dział HR. Co zrobić by tego uniknąć?


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Najlepszym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk, który obsługuje różne typy dokumentów, w tym m. in. wnioski urlopowe. Rozwiązanie to jest doceniane nie tylko przez pracodawców, ale także przez pracowników. Implementacja workflow daje możliwość kompleksowej obsługi procesu elektronicznego obiegu wniosków urlopowych: składanie, akceptowanie oraz weryfikacja wniosków.

Zalety? Efektywniejsza obsługa dokumentów – podanie o urlop natychmiast dociera do przełożonego odpowiedzialnego za jego zatwierdzenie, tym samym osoba składająca podanie na tym etapie może wskazać pracownika, który będzie ją zastępował podczas nieobecności. Dzięki udostępnieniu platformy na urządzenia mobilne akceptacja może odbyć się praktycznie od ręki. Szefowie w dowolnej chwili mogą zweryfikować wykorzystaną liczbę dni urlopowych i przykładowo na jej podstawie stwierdzić, czy wniosek zostanie zaakceptowany. Co więcej, pracownik ma też szybki dostęp do informacji na temat zaległego urlopu.

Oferowany przez poznańską spółkę Primesoft Polska system elektronicznego obiegu dokumentów V-Desk umożliwia obsługę nie tylko podań o urlop wypoczynkowy, ale również składanie podań o urlop rodzicielski, macierzyński, czy okolicznościowy. Dodatkowo system V-Desk może zostać indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta oraz rozbudowany o dowolne typy dokumentów. Praktycznie każdy proces biznesowy może zostać w nim zaimplementowany.

Zarządzanie e-urlopami jest łatwiejsze niż się wydaje! Wystarczy tylko zaimplementować platformę V-Desk, która pozwala na digitalizację różnych typów dokumentów, m. in. faktur, zamówień, delegacji, czy też reklamacji. Przekonaj się, jak szybka i bezproblemowa jest obsługa dokumentów w systemie elektronicznego obiegu V-Desk.

Źródło: www.primesoft.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top