loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Warszawska SGH wdroży system ERP firmy SIMPLE

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie podpisała umowę na wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego z SIMPLE S.A. Firma została wybrana na dostawcę systemu w wyniku procedury przetargowej. Termin realizacji wdrożenia to koniec września 2015 r.

Obecnie opieramy się na niezintegrowanych systemach informatycznych wykorzystujących przestarzałe rozwiązania informatyczne – mówi rzecznik prasowy Szkoły Głównej Handlowej Marcin Poznań.
Nowy system pozwoli na znaczące usprawnienie zarządzania uczelnią i podniesienie efektywności poszczególnych jednostek SGH. Umożliwi natychmiastowy dostęp do odpowiednio przetworzonej informacji, co w czasach gospodarki opartej na wiedzy jest podstawowym warunkiem umożliwiającym podejmowanie optymalnych decyzji. Ułatwi pozyskiwanie informacji z różnych źródeł, ich gromadzenie, interpretowanie oraz dzielenie się nimi, co w efekcie doprowadzi do celu, jakim jest zbudowanie efektywnego modelu zarządzania uczelnią. Nowy system będzie wykorzystywał także nowoczesne środowisko informatyczne, co pozwoli zapewnić odpowiednią wydajność i bezpieczeństwo. – podkreśla rzecznik SGH.
Zintegrowany System Informatyczny w SGH wprowadzany jest w ramach projektu Od administrowania do efektywnego zarządzania Szkołą Główną Handlową w Warszawie – połączenie wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i obejmuje – poza wdrożeniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego – także zakup odpowiedniej infrastruktury informatycznej oraz przeszkolenie kadry kierowniczej wyższego i niższego szczebla.

Źródło: www.simple.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top