loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Sage wprowadza elastyczne narzędzie do obsługi sprzedaży detalicznej

sageObsługa sprzedaży jeszcze nigdy nie była tak prosta - 3 listopada na rynek trafiło nowe rozwiązanie Sage dedykowane firmom prowadzącym handel detaliczny.




Polskie firmy handlu detalicznego zyskały potężne wsparcie w obsłudze sprzedaży. Rozwiązanie Sage jest odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców poszukujących oprogramowania ułatwiającego obsługę kasową, przy jednoczesnym dostarczaniu zaawansowanych raportów kasowych pozwalających na szybsze podejmowanie decyzji biznesowych.

Detal jest rozszerzeniem do programów Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia Start Handel i Sage Symfonia Start Faktura. Produkt jest przeznaczony dla małych i średnich punktów usługowych i handlowych korzystających z drukarki fiskalnej podłączonej do laptopa lub komputera. Obsługuje również urządzenia wyposażone w ekran dotykowy.

Szybsza obsługa klienta i elastyczne promocje

Detal umożliwia elastyczne zarządzanie promocjami cenowymi na stanowiskach kasjerskich oraz do minimum skraca czas wydawania paragonów, wspierając kasjerów w obsłudze sprzedaży detalicznej. Wygodny i szybki w obsłudze interfejs nie tylko zwiększa efektywność obsługi klientów przy kasie, ale też usprawnia proces wdrażania ich do pracy. Detal pozwala także obsługiwać promocje uzależniające cenę lub wysokość rabatu od ilości kupowanych produktów, także w trakcie rejestrowania transakcji sprzedaży.
Wiemy, że przedsiębiorcy są niezwykle zajętymi ludźmi i woleliby skoncentrować się na rozwijaniu biznesu, niż spędzać czas na ręcznym ustawianiu promocji i kontrolowaniu terminów ich trwania. Poszukują zatem rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe– zaznacza Piotr Ciski. Detal automatyzuje szereg procesów i czynności sprzedażowych, daje możliwość ustawienia promocji cenowych dla danej grupy towarów lub klientów w określonych przedziałach czasowych. Zaprogramowane ceny będą się zmieniać automatycznie zgodnie z zaplanowanymi okresami promocji, co jest niespotykanym na rynku ułatwieniem.
Detal wspiera także menedżerów obszaru sprzedaży. Posiada m.in. funkcjonalność autoryzowania operacji kasjera, raporty podsumowujące pracę kasjerów oraz opcję zbiorczego przesyłania wystawionych paragonów do systemu finansowo-księgowego. System współdzieli bazę danych z programem Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia Start Handel lub Sage Symfonia Start Faktura, dzięki czemu użytkownicy zawsze pracują na aktualnych danych, bez względu na to, w którym programie dokonywana jest zmiana (nie wymagana jest synchronizacja).

Model zakupu dopasowany do potrzeb

Z rozwiązań Sage przedsiębiorcy mogą korzystać w dwóch modelach: subskrypcji, która polega na wykupieniu możliwości użytkowania systemu w danym okresie oraz w tradycyjnym modelu opartym na jednorazowym wykupieniu licencji. Użytkownicy korzystający z modelu subskrypcyjnego bądź posiadający aktualną usługę abonamentową mogą aktualizować system do kolejnych, nowych wersji za darmo.

Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top