loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Fundacja Krystyny Jandy na Rzecz Kultury z systemem ERP enova365

enova365 2016Fundacja Krystyny Jandy na Rzecz Kultury, której głównym celem statutowym jest wspieranie i upowszechnianie kultury, w szczególności poprzez prowadzenie teatrów – Polonia oraz Och-Teatr, zdecydowała się na wdrożenie oprogramowania ERP enova365. Głównym celem systemu jest wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów oraz wsparcie instytucji w planowaniu repertuaru obu teatrów.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Fundacja, w związku z intensywnym rozwojem, poszukiwała zintegrowanego systemu ERP. Ze względu na wiele niestandardowych procesów umożliwiających działanie dwóch teatrów, instytucja zdecydowała się na rozwiązanie niepudełkowe. Po analizie systemów dostępnych na rynku oraz spotkaniach z przedstawicielami producentów, fundacja zdecydowała się na oprogramowanie enova365 oraz współpracę z Giax s.c., Autoryzowanym Partnerem systemu – firmą, która przeprowadzi wdrożenie.
Zdecydowaliśmy się na enova365 ze względu na duże możliwości modyfikacji programu oraz przystępną cenę. Oczekujemy, ze dzięki enova365, procesy funkcjonujące obecnie w fundacji na poziomie "papierowym" zostaną przeniesione w całości do programu, a tym samym usprawnią pracę wielu osób. Chodzi tu przede wszystkim o elektroniczny obieg dokumentów oraz planowanie repertuaru obu teatrów, co bezpośrednio przełoży się na możliwość elektronicznego rozliczania pracowników w oparciu o repertuar – mówi Katarzyna Błachiewcz z Fundacji Krystyny Jandy na Rzecz Kultury.
Po analizie przedwdrożeniowej, instytucja zdecydowała się na implementację następujących modułów enova365: Kadry Płace, Księga Handlowa, Księga Inwentarzowa, Handel, Projekty, Workflow, Analizy Wielowymiarowe, Opis analityczny, DMS, Preliminarz, Elektroniczne Wyciągi Bankowe, Pracownicy Koszty Projektów, Logowanie serwisowe, Zarządzanie odzieżą roboczą oraz Harmonogram zadań.

Dodatkowo firma Giax zamierza zaimplementować do programu tzw. Repertuarownię - narzędzie stworzone przez fundację w celu planowania repertuaru obu teatrów. Moduł Repertuarowni w enova365 umożliwi nie tylko planowanie repertuaru lecz także rozliczanie spektakli. Rozwiązanie ewidencjonować będzie kiedy (tj. którego dnia i o której godzinie) grany jest dany tytuł, kto w nim występuje, jakie osoby z obsługi technicznej uczestniczą w spektaklu, jaki jest status planowania przedstawień oraz czy wszyscy aktorzy potwierdzili swój udział. Dodatkowo po wykonaniu przedstawienia przygotowywane będą rozliczenia z aktorami, pracownikami (niezależnie od formy działalności) oraz tantiem.

Moduł ma za zadanie umożliwić planowanie grafików dla pracowników technicznych oraz weryfikację ich obecności. Repartuarownia jest zintegrowana z envoa365 i tworzy automatycznie dokumenty dla modułów z obszaru handlowego, kadrowo-płacowego oraz księgowego. Zakończenie pierwszego etapu wdrożenia planowane jest na sierpień tego roku.

Źródło: www.enova.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top