loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Polski system na straży francuskiej lojalności

Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

 
Skierowany do wszystkich klientów Banque Populaires des Alpes program lojalnościowy Fideo nagradza uczestników na podstawie różnych kryteriów, np. za staż bankowy, oszczędności, wydatki zrealizowane kartą kredytową, subskrybowane usługi, a także w związku z ważnymi wydarzeniami w ich życiu czy w relacjach z bankiem.

Program oparty jest na rozwiązaniu Comarch Loyalty for Banking, wybranym przez Banque Populaire des Alpes w procesie ofertowym oraz wdrożonym i zintegrowanym przez zespół Comarch. Złożone z kilku modułów rozwiązanie wyróżnia się szerokim zakresem funkcjonalnym, elastycznością w dostosowywaniu do specyfiki każdego projektu i prawie nieograniczonymi możliwościami silnika reguł, który zapewnia konfigurację dynamicznego i skalowalnego programu.
Zarządzane w całości przez bank rozwiązanie składa się z centralnego modułu administracyjnego – czyli z serca narzędzia, w którym zarządza się programem w widoku 360°, jak również z modułu internetowego dla doradców w oddziałach, portalu internetowego dla klientów, Contact Center dla partnerów bankowych oraz modułu komunikacji. Wszystkie dostosowane są do specyficznych potrzeb banku, podkreśla Marcin Romanowski, menadżer ds. rozwoju rynku finansowego i bankowego, Comarch, Francja.
Funkcje platformy, a także liczne referencje bankowe i w obszarze lojalnościowym przekonały nas do wyboru rozwiązania Comarch Loyalty for Banking. Ogromną siłą Comarch była umiejętność zbudowania operacyjnego programu lojalnościowego, który mieliśmy już w całości zaprojektowany..., co wiele mówi o wydajności i elastyczności stosowanych technologii, mówi Nicolas Poughon, dyrektor marketingu, komunikacji i jakości w Banques Populaire des Alpes.
Uruchomiony w maju 2014 roku program odniósł wielki sukces wśród klientów, którzy do niego przystąpili. Dzięki niemu czerpią oni liczne korzyści zarówno bankowe, jak i poza bankowe, podkreśla Mickael Annequin, kierownik badań marketingowych, Banque Populaire des Alpes.
Źródlo: Comarch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top